מחפשים את מוישי: יחידת אית"ן של צה"ל הצטרפה למאמצים

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on מחפשים את מוישי: יחידת אית"ן של צה"ל הצטרפה למאמצים

    במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים

    צילום: דוד כהן, פלאש 90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היחידה לאיתור נעדרים של צה"ל החלה לסייע למשטרה בחיפושים אחר הנער הנעדר מוישי קליינרמן. כך עדכנו היום (שלישי) במשטרת שראל.

    לפי ההודעה, מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו.

    במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים.

    היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות יחודיות.

    יוזכר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

    אמש נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שאלה טובה אני גם מחכה